جدیرترین اخبار :
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
  • مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری مناطق را افزایش می‌دهیم
رئیس جامعه بازاریان منطقه آزاد چابهار بیان کرد:

حضور مداوم بازرسان برای نظارت بر قیمت‌ها

اقتصادی | تاریخ خبر : 97/12/29 | تعداد بازید :2038
رئیس جامعه بازاریان منطقه آزاد چابهار با اشاره به آمادگی دفاتر جامعه بازاریان برای رسیدگی به شکایت‌های مسافران نوروزی گفت: 3 بازرس به‌صورت مداوم بر قیمت‌‌ها و بازاریان منطقه نظارت دارند و با متکدیان و دست‌فروش‌های دور گرد برخورد خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار عباسعلی اکبری در گفت‌وگو باخبرنگارایسنا اظهار کرد: دو کارگروه در قالب کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد تسهیلات به‌صورت مداوم با 3 بازرس بر جامعه بازاریان منطقه آزاد که 8 مجتمع تجاری و 1200 واحد تجاری است، نظارت می‌کنند.

وی افزود: مجتمع های تجاری منطقه آزاد چابهار از ساعت 9 تا 12 شب به‌صورت یکسره باز هستند و نظارت بر قیمت‌ها به‌صورت منظم پیگیری می‌شود.

رئیس جامعه بازاریان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: مسافران و گردشگران درصورتی‌که از قیمت‌ها و کم‌فروشی‌ها انتقاد و شکایتی داشته باشند، می‌توانند شکایات خود را به دفتر مرکزی جامعه بازاریان روبروی مجتمع صدف و یا به دفتر مالکین موسسه‌ها تحویل دهند تا اقدامات تذکری یا توبیخی لازم از سوی جامعه و کارگروه تنظیم بازار صورت گیرد.

اکبری اضافه کرد: بنا به آمار سال گذشته، ما به‌طور متوسط روزانه 4 تا 5 شکایت از سوی گردشگران داشتیم که همه با تذکرات لازم و رضایت طرفین خاتمه یافته است.

رئیس کارگروه جامعه بازاریان ستاد تسهیلات سفرهای منطقه آزاد چابهار تأکید کرد: تعداد غرفه نیز به‌صورت ثابت و سیار علاوه‌بر واحد‌های مجتمع‌های تجاری با هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی صنایع‌دستی،سوغات و غذاهای محلی اقوام ایرانی را ارائه می‌دهند و غیر از این غرفه‌ها با دسفروش‌های دور گرد و متکدیان با همکاری کارگروه امنیت برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل