جدیرترین اخبار :
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار

درگاه خدمات الکترونیک شهروند سازمان منطقه آزاد چابهار فعال شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/04/22 | تعداد بازید :3150
معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و حفظ منزلت اجتماعی سرمایه‌گذاران، کاهش مراجعات حضوری و نیز حذف هزینه‌های غیرضروری درزمینهٔ دریافت خدمات شهرسازی شامل دریافت پروانه کار، پایان کار، مجوز تعمیر و تخریب بنا و ... برای نخستین باز از زمان آغاز فعالیت منطقه آزاد چابهار، این درگاه به آدرس http://es.cfzo.ir راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گرشاسب خزائنی افزود: متقاضیان ساخت‌وساز، می‌توانند فایل نقشه‌های ساختمانی خود را جهت بررسی، از طریق درگاه، به مدیریت شهرسازی ارسال کنند.

وی از دیگر خدمات این درگاه، امکان ارسال گزارش‌ها مختلف شامل گزارش‌ها مرحله‌ای ساخت، گزارش تخلفات ساختمانی و ... توسط مهندسان ناظر ساختمانی عنوان و اضافه کرد: مأمورین پلیس ساختمان مدیریت شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی نیز با توجه به ساختار تعریف‌شده در درگاه، می‌توانند گزارش‌ها بازدیدهای روزانه خود را در لحظه، ارسال کنند که این قابلیت‌ها، ضمن کاهش تخلفات ساختمانی، ارتقای کیفیت ساخت‌وسازها را نیز به دنبال خواهد داشت.

معاون فنی و زیربنایی با تشریح فرآیندها و مراحل مختلف فعالیت‌های بیان‌شده گفت: جهت ورود به درگاه و استفاده از خدمات آن، برای هر نفر (سرمایه‌گذار، مهندس ناظر و مأمور پلیس ساختمان) نام کاربری و رمز عبور اختصاصی، توسط پرسنل مدیریت شهرسازی از طریق سامانه شهرنگار، ایجاد و تحویل داده می‌شود.

وی در پایان گفت: روند رسیدگی به کلیه درخواست‌های ثبت‌شده از طریق درگاه، با استفاده از کد رهگیری که توسط سامانه به متقاضی تحویل می‌شود قابل‌پیگیری است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل