جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

آمادگی منطقه آزاد چابهارجهت برگزاری جشنواره تابستانی مونسون

گردشگری | تاریخ خبر : 98/05/19 | تعداد بازید :2136
عضو هیئت مدیره و معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، آمادگی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار را دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "محمداکبر چاکرزهی" در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های چابهار و کنارک افزود: این جشنواره با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از ۲۴ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ برگزار می شود.

چاکرزهی از رقابت سرآشپزهای کشور از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ در این جشنواره را رویدادی مهم توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به استقبال در شرکت مهلت ثبت نام تا ۲۵ مردادماه تمدید شده است تا افراد بیشتری بتوانند در این رقابت شرکت کنند.

چاکرزهی بیان کرد: رقابت سرآشپزها می تواند منجر به معرفی بسیاری از غذاهای محلی استان سیستان و بلوچستان که تاکنون ناشناخته مانده اند شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع دستی مناطق مختلف کشور از دیگر برنامه های این جشنواره است.

چاکرزهی خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضایی متنوع و شاد برای مسافرین، گردشگران و شهروندان برنامه هایی فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی نواحی مختلف کشور تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: ورزش های دریا محور مانند موج سواری، اسکی روی آب و قایق سواری و دیگر ورزش های ساحلی نیز برگزار می شود.

ایشان گفت: در نشست های آتی با استانداری و کمیته سوخت استان سیستان و بلوچستان تمهیدات و تدابیری جهت مشکل سوخت خودروهای مسافران باتوجه به بعد مسافت اندیشیده خواهد شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل