جدیرترین اخبار :
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • گردهمایی علماء تشیع و‌ تسنن پیرامون تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در چابهار برگزار شد

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار: جوانان نقش مهمی در هم‌افزایی و وحدت دارند

گردشگری | تاریخ خبر : 98/05/26 | تعداد بازید :2842
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: جوانان با یکپارچگی در جامعه امروز می‌توانند نقش مهمی در هم‌افزایی، نشاط و وحدت داشته باشند و این سازمان نیز همیشه همراه و همگام با نشاط و شادابی جوانان گام بر می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از ایرنا عبدالرحیم کردی روز شنبه در همایش ملی نقش جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد در گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: جوانان در ابعاد مختلف زندگی می‌توانند نقش مهمی در وحدت و هم‌افزایی جامعه داشته باشند.

وی بیان کرد: در جنگ نابرابر امروز و فشارهای اقتصادی و مواجهه با نابرابری‌ها باید به اشتراکات مذهبی و دینی و در مدار هم‌افزایی حرکت کنیم و اجازه ندهیم قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منظقه‌ای که به دنبال تغییر باورها و اصول اعتقادی مردم هستند به اهداف خود برسند.

وی افزود: اقدام ارزشمند وزارت ورزش و جوانان در زمینه وحدت با برگزاری این برنامه خوب قابل تقدیر است و ما باید با چنین برنامه‌هایی همگرایی و اتحاد جوانان را بیشتر و از این حرکات ارزشمند حمایت کنیم.

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانم با حضور در چنین محفل و مراسمی اعلام کنم که منطقه آزاد چابهار همیشه از جوانان حمایت کرده و از هیچ کوششی برای این قشر از جامعه دریغ نمی‌کند.

کردی گفت: جوانان نیازمند نشاط و شادابی هستند و برگزاری برنامه‌های وحدت‌آفرین و متنوع می‌تواند نقش مهمی در پویایی جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: پرداختن به مسائل جوانان اثرات موثری در بخش‌های مختلفی داشته است و جوانان در امیدآفرینی و در برابر جنگ اقتصادی باید نقش خود را ایفا کنند.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار بر ایجاد اشتغال، نشاط، ورزش و آموزش جوانان تاکید کرد و افزود: منطقه آزاد چابهار با سازمان ورزش و جوانان همراهی و هم‌افزایی لازم را خواهد داشت.

همایش نقش جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز /شنبه/ با حضور محمد مهدی تندگویان معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل سنت زاهدان، مولوی سلامی نماینده مجلس خبرگان استان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، رحمدل بامری فرماندار چابهار، حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، محمد ناظمی اردکانی معاونت امور اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب، ناصر ابوشریف نماینده جنبش مقاومت جهاد اسلامی در ایران، مجید حیدری مدیرکل مشارکت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مجمع تقریب مذاهب، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولین و سازمان‌های مردم‌نهاد در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

این برنامه توسط انجمن مردم‌نهاد اندیشه فردا و با حمایت منطقه آزاد چابهار، وزارت ورزش و جوانان و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل