جدیرترین اخبار :
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار

کمک ۲۵ میلیارد ریالی منطقه آزادچابهار به مرکز ایزوله کرونا

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 98/12/13 | تعداد بازید :2802
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: این سازمان ۲۵ میلیارد ریال برای مرکز ایزوله کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس کمک کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار عبدالرحیم کردی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ۲ واحد تولیدی مواد بهداشتی و آرایشی با اصلاحات خط تولید هم‌اینک موادشوینده و ضدعفونی کننده برای تامین نیاز بازار و مردم آغاز بکار کرده است.

وی بیان کرد: مراکز تجاری و واحدهای خدماتی سطح منطقه آزاد چابهار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامت تجار و مردم تا اطلاع بعدی تعطیل شده و اقدامات پیشگیرانه‌ای با اولویت فضاهای عمومی سطح منطقه آزاد چابهار انجام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار افزود: تمامی فضاهای عمومی، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، اماکن تفریحی، گردشگری و ورزشی، مدارس، شهربازی پلاژ ساحلی تیس و نقاط پرتردد سطح منطقه آزاد چابهار به صورت روزانه سمپاشی و ضدعفونی می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی همایش‌ها، جشنواره‌ها، رویدادهای فرهنگی، ورزشی، هنری و جشن‌ها لغو شده و برای تامین موادضد عفونی مدارس چابهار توسط منطقه آزاد اقدامات خوبی انجام و تمام مدارس با کمک این سازمان ضدعفونی و گندزدایی شده است.

کردی گفت: پایگاه غربالگری مسافران در ورودی منطقه آزاد با همکاری شبکه بهداشت و درمان چابهار انجام شده و آمادگی کامل برای هرگونه خدمات رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح این منطقه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی گسترده‌ای برای سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح منطقه آزاد بصورت بروشور، بنر، تراکت، تبلیغات محیطی و شبکه‌های اجتماعی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری مادی و معنوی این سازمان برای سلامت مردم با استفاده از تمام ظرفیت‌هاست و در نشست‌های مختلف بر بسیج تمامی امکانات در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا تاکید شده است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل