جدیرترین اخبار :
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
  • مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری مناطق را افزایش می‌دهیم

پیام تسلیت رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

اقتصادی | تاریخ خبر : 99/03/14 | تعداد بازید :1706
عبدالرحیم کردی با صدور پیامی، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

 

۱۴ خرداد یادآور رحلت جانگداز شخصیتی است که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم حق و حقیقت را در دنیا برافراشته نماید.

هر ساله ۱۴ خرداد ماه برای مردم عزتمند ایران اسلامی،‎ ‎سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب‎ ‎محمدی است شخصیتی که ایران عزیز را با اندیشه ناب خود از فرورفتن در ‏اندیشه‌های‎ ‎مادی‌گرایانه نجات داد و مستضعفان جهان را برای مبارزه،‌‎ ‎مقاومت و پیروزی ‏در برابر ظلم استکبار و طاغوتیان امیدوار ساخت. بدون تردید اقتدار، عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی در تمام دنیا حاصل اقتدای مردم ایران به سیره امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

۱۴ خرداد ماه روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی‌مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان به خدا در مقابل ظلم و فساد ایستاد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان ایران اسلامی به ارمغان آورد.

حضرت امام‌ خمینی‌ (ره) یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ نام‌ آن معمار کبیر پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز آن امام بزرگوار را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه‌ی ایران به ویژه مردم عزیز منطقه آزاد چابهار تسلیت عرض می نمایم.

 

عبدالرحیم کردی 

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل