جدیرترین اخبار :
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
  • مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری مناطق را افزایش می‌دهیم
نماینده انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران در منطقه آزاد چابهار:

گردشگری تندرستی و طبیعت‌درمانی نوعی از گردشگری سلامت است

اقتصادی | تاریخ خبر : 99/03/21 | تعداد بازید :3317
نماینده انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران در منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه گردشگری تندرستی و طبیعت‌درمانی نوعی از گردشگری سلامت است، گفت: این نوع از گردشگری می‌تواند بدون مداخلات پزشکی راهی مطمئن به‌سوی سلامتی جسم و روح و انبساط خاطر باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، فرزین حقدل با اشاره به اهداف این انجمن افزود: گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی، فرهنگ طبیعت‌گردی و استفاده بهینه از منابع طبیعی بکر و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور کیفی نیروهای متخصص از اهداف مهم این انجمن می‌باشند.

حقدل اضافه کرد: مرکز این انجمن در شهر مشهد می‌باشد و شعب آن پس از موافقت کمیسیون انجمن‌های علمی می‌تواند در هر منطقه از کشور تشکیل شود.

وی بیان کرد: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به‌گونه‌ای با علم طبیعت‌گردی سروکار دارند از اقداماتی است که این انجمن می‌تواند محقق کند.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری گردهم‌آیی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، انتشار کتب و نشریات علمی و پژوهشی، انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و ارگان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع انجمن و همکاری با انجمن‌های علمی و بین‌المللی و سایر فعالیت‌های مرتبط از دیگر اقدامات این انجمن هستند.

حقدل تصریح کرد: پذیرش عضویت به صورت‌های دانشجویی، افتخاری، اعضای مؤسساتی دارای درجه کارشناسی دریکی از رشته‌های طبیعت‌گردی (اکوتوریسم) صورت می‌پذیرد.

گفتنی است بنا به حکمی از سوی رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران، فرزین حقدل به‌عنوان نماینده انجمن در منطقه آزاد چابهار منصوب گردید.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل