جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار عنوان کرد؛

هفته جهانی کارآفرینی فرصتی برای فرهنگ‌سازی و ایجاد توسعه پایدار به مقوله کارآفرینی

اقتصادی | تاریخ خبر : 99/08/24 | تعداد بازید :1512
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است تا این دانشگاه بتواند با نگاهی دوباره به رسالت خود درزمینهٔ فرهنگ‌سازی و ایجاد توسعه پایدار، به مقوله کارآفرینی بپردازد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی چابهار ناصر آبروش افزود: هفته جهانی کارآفرینی، بزرگ‌ترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که هرسال در بازه زمانی 18 تا 24 نوامبر برابر با 28 آبان تا 4 آذر در بیش از 160 کشور دنیا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال، دانشگاه بین‌المللی چابهار با همکاری منطقه آزاد چابهار، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار، پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، و شهرداری چابهار در تلاش است تا مجموعه رویدادهای مختلفی را برای کارآفرینان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی برگزار نماید.

آبروش اضافه کرد: ازجمله این رویدادها می‌توان به دو نشست حضوری "انتقال تجربه کارآفرینان برتر چابهار" با تأکید بر دو چالش "تأمین مالی برای کسب‌وکارها" و "استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ" اشاره کرد که در روزهای 26 و 27 آبان ماه برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته کارآفرینی می‌توان به کارگاه آموزشی آنلاین "مقدمات کارآفرینی در دنیای اینترنتی" با تأکید بر معجزه تدوین محتوا برای حضور و موفقیت کارآفرینان چابهار در دنیای اینترنت اشاره کرد که در تاریخ‌های 28 و 29 آبان ماه توسط برترین اساتید کشوری برگزار می‌شود.

آبروش اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های جذاب این دانشگاه برای علاقه‌مندان وبینار "درس‌هایی از دنیای پرپیچ‌وخم دکتر سهند بهنام در مسیر کارآفرینی بین‌المللی" می‌باشد که بی‌شک می‌تواند برای بسیاری از جوانان منطقه جذاب باشد.

وی گفت: دانشگاه بین‌المللی و مردمی چابهار در تلاش است تا علاوه بر ارائه آموزش‌های دانشگاهی باکیفیت، برای استفاده اقشار مردم از آموزش‌های تعالی‌بخش، فرصت‌های بهره‌مندی و حضور در مجموعه وبینارها و نشست‌ها و دوره‌های آموزشی متنوع را فراهم آورد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل