جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
ایفای نقش منطقه آزاد چابهار در مسئولیت اجتماعی جهت توسعه فضاهای آموزشی؛

بهره‌برداری از دبستان شش کلاسه امید ایران در چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/09/18 | تعداد بازید :2095
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود جهت توسعه فضاهای آموزشی با مشارکت ظرفیت بخش‌های دولتی، مؤسسات مردم‌نهاد و خیرین مدرسه‌ساز به‌زودی دبستان شش کلاسه امید ایران در روستای رگیتی دهستان پیرسهراب بخش مرکزی شهرستان چابهار را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار طاهره شهرکی با اعلام مطلب بالا افزود: این دبستان با متراژ ۵۴۰ مترمربع با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان‌وبلوچستان، موسسه خیریه دست یاری به دشتیاری، موسسه مهر ماندگار و جمعی از خیرین مدرسه مدرسه‌ساز خارج از کشور ساخته‌شده است.

شهرکی تصریح کرد: این دبستان ازجمله مدارسی است که در فهرست مدارس در دست احداث جهادگر شهید حسین علیمرادی در نقاط محروم گنجانده‌شده بود که کار ساخت آن از سال ۹۷ آغاز شد و با بهره‌برداری آن ۲۵۰ نفر دانش‌آموز از این فضای آموزشی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این دبستان علاوه بر کلاس‌های درس، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و دفتر ویژه کادر آموزشی به‌صورت مستقل پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در بخش‌های توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، توسعه، تجهیز و تأمین بخش بهداشت و درمان و همچنین توانمندسازی جوامع محلی در شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری اهتمام ویژه‌ای ورزیده است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل