جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

تفاهمنامه اجرا ۸ تیرپارک در مسیر چابهار- سرخس با حضور وزیر راه امضا شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 99/09/30 | تعداد بازید :1280
تفاهمنامه اجرای هشت «تیرپارک» جاده ترانزیتی چابهار- سرخس بین شرکت گسترش لجستیک مکران با مشارکت سازمان منطقه آزادچابهار و همکاری سازمان حمل و نقل و راهداری کشور با حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و مسوولان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از ایرنا، در اجرای برنامه لجستیک شرق کشور تفاهمنامه اجرای هشت تیرپارک با اشتغال مستقیم ۷۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان امضا شده که در طول یک سال تکمیل و بهره برداری می شوند.

اجرای این تیرپارک ها توسط شرکت گسترش لجستیک مکران با مشارکت سازمان منطقه آزادچابهار و همکاری سازمان حمل و نقل و راهداری کشور انجام شده و با همت بخش خصوصی اجرایی می شوند.

به گزارش ایرنا تیرپارک‌ها با استاندارد جهانی بمنظور ارائه خدمات رفاهی، تعمیرگاهی و اقامتی به رانندگان جاده ترانزیتی ساخته می شوند.

تیرپارک ها کمک شایانی به سهولت حمل و نقل و افزایش کیفیت در سامانه حمل و نقل جاده می کنند و در رده بندی طرح های توجیهی خدماتی گردشگری قابل طبقه بندی است و برای مناطق دارای راههای ارتباطی عمده و پرتردد و یا مرزهای ترانزیتی پیشنهاد می شوند.

اجزای موجود در مجتمع ها و تیرپارک شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، رستوران، فروشگاه ها، مجموعه تعمیرگاهی و تعویض روغن، کارواش، درمانگاه برای معاینه و درمان سرپایی و برخی خدمات دیگر است.

وزیر راه و شهرسازی روز جمعه وارد چابهار شد و امروز در مراسم افتتاح مرز رسمی ریمدان با حضور وزیر تولیدات دفاعی پاکستان و مسوولانی از وزارتخانه های خارجه، کشور و صنعت، معدن و تجارت شرکت کرد.

محمد اسلامی همچنین در نشست های مختلف شرکت کرد و باند دوم راه چابهار- کنارک را کلنگ زنی و از چند طرح دیگر در چابهار و کنارک بازدید کرد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل