جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

تفاهم‌نامه نامه همکاری فی‌مابین منطقه آزاد چابهار و فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران

اقتصادی | تاریخ خبر : 99/11/06 | تعداد بازید :1752
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان و فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه زیرساخت‌های حوزه ورزش و جوانان با محوریت سواحل مکران تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش روابط و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار طاهره شهرکی افزود: در این تفاهم‌نامه که به امضای هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران رسیده مقرر شد سازمان منطقه آزاد چابهار با ایجاد آکادمی دوومیدانی، استعدادها و نخبه‌های مستعد استان سیستان‌وبلوچستان را شناسایی وجهت شرکت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مهیا نماید.

شهرکی اضافه کرد: همچنین منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، در راستای توسعه زیرساخت‌ها ورزش و جوانان، علاوه بر رونق اقتصادی، جلب مشارکت جامعه محلی، استعدادیابی و نخبه پروری جوانان و ورزشکاران مستعد را در اولویت برنامه‌های ورزشی خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش‌های بومی محلی با محوریت سواحل مکران با مشارکت، تعامل و همگرایی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های مختلف ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان‌وبلوچستان و به‌ویژه منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری می‌باشد.

شایان‌ذکر است تفاهم‌نامه فدراسیون دوومیدانی کشور و منطقه آزاد چابهار علاوه بر ایجاد آکادمی دوومیدانی، برگزاری ماراتون بزرگ دوومیدانی چابهار نیز در تقویم و رویدادهای فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران قرارگرفته است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل