جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/12/30 | تعداد بازید :2103
عبدالرحیم کردی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با صدور پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار متن پیام به شرح ذیل است:

 

در آستانه سال ۱۴۰۰ خورشیدی، نوروز باستانی ایران را به همه مردان و زنان ایران‌، وارثان فرهنگ و تمدن اصیل و کهن سرزمین‌مان تبریک و شادباش می‌گویم؛ مردمانی که میراث بزرگان و دلیران تاریخ این سرزمین را در سینه دارند و این ودیعه را چون گنجی گرانبها از نسلی به نسل‌های بعد سپرده‌اند.

در لحظات پایانی سال ۱۳۹۹ یاد کنیم از کسانی که در گذر زمان ما را تنها گذاشتند و از عالم خاکی گذشتند. مردمان پاک‌نهادی که یاد و نامشان را گرامی می‌داریم.

امروز در حالی قدم به سده تازه‌ای از تاریخ ایران خواهیم گذاشت که همگان موظفیم برای حال خوب مردمانمان و عمران و آبادانی کشورمان بیش از پیش تلاش کنیم و من افتخار دارم که خدمتگزار مردم و مملکتم باشم در چابهار ؛ شهری که در سده آینده بسیار دیده و نامش بسیار شنیده خواهد شد. تحولات سال‌های اخیر و اهتمام دولت‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های چابهار، این سرزمین زرخیز را در آغاز سده، در جایگاه ویژه‌ای قرار داده و امکان ویژه‌ای برای توسعه‌ای پایدار را برایش رقم زده است.

این نوید را می‌دهم که پایتخت دریایی ایران نه تنها نقشی محوری در اقتصاد ملی و روابط بین‌المللی خواهد داشت، بلکه بازیگر مهم  توسعه در عرصه منطقه‌ای خواهد بود. در چشم‌انداز توسعه این منطقه، که رویایی صادق است، چابهار به عنوان مرکز تجارت شرق و غرب، کانون توجهات بین‌المللی و یک ظرفیت ملی برای تبادلات بین‌المللی خواهد بود. شهری با کیفیت مناسب برای زندگی همه مردمانش، شهری بدون حاشیه با همه شاخص‌های توسعه و استانداردهای آموزشی و بهداشتی و مکان مناسب برای زیست و فعالیت در پایان دهه اول این سده. شهری که چون نگینی بر دروازه ایران زمین خواهد درخشید.

در پیشگاه این قرن جدید قلب‌هایمان آکنده از مهر این سرزمین است و  با امید به آینده پرشکوه آن می‌تپد و هر ایرانی خود را در نقشی برای آینده روشن این سرزمین می‌بیند.

آرزو کنیم که در آغاز سال ۱۴۰۰ و شروع سده پیش‌رو، ایرانمان پر افتخار بماند و مردمانمان شاد، سلامت و با عزت زندگی کنند.

عبدالرحيم كردی - نوروز ۱۴۰۰

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل