جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
در همایش تجارت جهانی و ابزارهای معاملاتی مطرح شد؛

سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار برای هر کشوری ارزشمند است

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/08/09 | تعداد بازید :1181
مدیرعامل شرکت سفیران امید صدرا با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار برای هر کشوری ارزشمند است گفت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و نزدیکی با کشورهای هند، عمان و پاکستان ظرفیت اتصال شرق و غرب را دارد و در آینده قطب تجارت منطقه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، به نقل از ایرنا،سالار حسام‌الدینی شنبه شب در همایش تجارت جهانی و ابزارهای معاملاتی که در سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار برگزار شد اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در این شهرستان و بندر راهبردی برای هر کشوری بسیار مهم و موثر است چرا که موقعیت این منطقه در بحث ارتباط با کشورهای مختلف برگشت سرمایه را نسبت به سایر نقاط ایران سریع‌تر می‌کند.

او هدف اصلی برگزاری این همایش را اهمیت تجارت و تبادلات جهانی و بازارهای مالی و معرفی آنها عنوان کرد.

وی گفت: سرمایه گذاری افراد بومی منطقه نیز موجب رونق چابهار می‌شود و باید افراد مختلف ورود کنند و به توسعه شهر و روستای خود اهمیت بدهند.

مدیرعامل شرکت سفیران امید صدرا گفت: این شرک در هشت کشور ۲۰ نمایندگی دارد و تاکنون نقش مهمی در توسعه سرمایه‌گذاری ایفا کرده است.

مشاور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی نیز اظهار داشت: چابهار قابلیت تبدیل شدن به قطب تجارت منطقه را دارد و جمعیت زیادی در اطراف چابهار هستند که می توان از این ظرفیت برای توسعه تجارت و روابط اقتصادی استفاده کرد.

محمد میری افزود: موقعیت چابهار و استفاده از ظرفیت آن می‌تواند منجر به افزایش تولید و اشتغال شود. 

موقعیت جغرافیایی راهبردی در کنار آبراه‌های بین‌المللی و نزدیکی به خطوط کشتیرانی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در چابهار به شمار می‌رود.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل