جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

در کنار توسعه صنعتی چابهار به دنبال توسعه فرهنگی هستیم

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/08/26 | تعداد بازید :962
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: درکنار توسعه صنعتی چابهار به دنبال توسعه فرهنگی هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، به نقل از  ایسنا- سعید محمد در بدو ورود به چابهار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارهای خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی چابهار رقم خورده است افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است فکر می‌کنم توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار شاهد باشیم.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ادامه گفت: چابهار به لحاظ ارتباط مرزی زمینی و دریایی که با کشورها دارد دارای ظرفیت بسیار بالایی است و همچنین سواحل مکُران هم یکی از ظرفیت‌های مهم چابهار به شمار می‌رود و منطقه آزاد باید در این خطه یک نقش‌آفرینی چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: کارهای خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی در این منطقه رقم خورده است اما باید شتاب بیشتری پیدا کند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: درکنار توسعه صنعتی چابهار به دنبال توسعه فرهنگی هستیم.

وی تصریح کرد: مردم چابهار مشکلات زیادی دارند و تلاش می‌کنیم درکنار فعالیت‌های اقتصادی، پیوست‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

محمد افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که همکاران ما انجام دادند فکر می‌کنم آینده خیلی بهتر و یک توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار شاهد باشیم.

مشاور رییس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سفر ۲ روزه خود به چابهار ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و علما از طرح‌های صنعتی، زیرساختی و عمرانی منطقه آزاد چابهار بازدید خواهد کرد.

حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از حاشیه‌نشینی شهر چابهار و سکونتگاه‌های غیر رسمی، زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت‌های اقتصادی و پروژه‌های زیرساختی از جمله برنامه‌های سفر محمد به چابهار اس

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل