جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

برگزاری مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش ملی شنای آبهای آزاد و سرد کشور جانبازان

اقتصادی | تاریخ خبر : 1/10/28 | تعداد بازید :751
آیین تجلیل از جانبازان شرکت کننده در" شانزدهمین همایش ملی شنای آبهای آزاد جانبازان" با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فنی و زیربنایی و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، فرماندار، مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از روسای ادارات شهرستان چابهار و خانواده معزز شهدا در ساحل پارک لیپار منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، این مراسم با خیرمقدم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان آغاز گردید، وی ضمن تقدیر از حضور جانبازان، برگزاری این مراسم در منطقه آزاد چابهار گفت: امیدوارم این مسابقات و برگزاری چنین برنامه هایی، برای جانبازان تداوم داشته باشد.

سپس امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک به جانبازان عزیز و شرکت کننده  در این همایش گفت: همه این برنامه‌ها بهانه‌ای است برای ادای احترام به شما جانبازان، ضمن تبریک به سبب حضور شایسته این مسابقات، اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب برای جانبازان ورزش است.

شما در جهت آرمان ها، ارزش ها، اقتدار و امنیت کشور تلاش کرده اید، اگر امروز ایران در برابر استکبار می ایستد به واسطه پایمردی و جوانمردی شماست. شما بهترین اعضای بدنتان را در راه حفظ دین و وطن اهدا کردید. 

 در ادامه تندیس و لوح تقدیر توسط مسئولین حاضر به شرکت کنندگان اهدا شد.

گفتنی است تیم شنای آب های آزاد جانبازان حاضر در این همایش حسین عبدالغفاری از استان البرز جانباز قطع یک دست قهرمان کشور، صفر محب زاده از استان آذربایجان غربی قطع یک پا رکوردار جهان 5/73 کیلومتر، حمدالله محمدی خیکانی از مازندران قطع یک پا قهرمان کشور، علی امینی از اصفهان قطع دو پا و یک دست قهرمان جهان و احمد سلیمانی جانباز50% از تهران (مدیر گروه) بودند.

بنا بر این گزارش تیم شنای آب های آزاد جانبازان قطع عضو کشور طبق برنامه ریزیهای به عمل آمده در شانزدهمین همایش این تیم، مسافت 15 کیلومتر در آب های دریای عمان مسیر شهر چابهار تا کنارک را پیمودند.

شایان ذکر است این همایش به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان در چابهار طی دو روز از 28 لغایت 29 دیماه جاری به پشتیبانی و میزبانی سازمان منطقه آزاد در ساحل پارک لیپار برگزار شد.

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل