جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
گفتگوی گلشنی با رادیو اقتصاد

منطقه چابهار بهشت آبزی‌ پروری ایران است

اقتصادی | تاریخ خبر : 1/11/12 | تعداد بازید :482
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار از این منطقه به عنوان بهشت آبزی‌ پروری کشور یاد کرد.

«محسنعلی گلشنی» در روی خط اقتصاد رادیو اقتصاد افزود: هم اکنون چابهار به لحاظ مباحث شیلاتی رتبه نخست کشور را دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه منطقه چابهار 70 درصد تن ماهیان کشور را تامین می‌کند، اظهارداشت: در حال حاضر ماهی مورد نیاز 110 کارخانه تن ماهی در ایران از این منطقه در حال تامین است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه چابهار دارای آب و هوای حاره‌ای است از اینرو تمامی محصولات حاره‌ای مثل نارگیل، پاپایا، چیکو، موز و غیره در این منطقه تولید می‌شود.
وی ضمن اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار و سواحل مکران افزود: از تمامی سرمایه گذاران دعوت می‌شود برای سرمایه‌گذاری در این منطقه حضور بهم رسانند.
گلشنی اظهارداشت: امکانات لازم برای سرمایه گذاران از قبیل اسکان و دیگر حمایت‌های ضروری در منطقه فراهم و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.
وی عنوان کرد: سرمایه گذارانی که برای سرمایه‌گذاری به سواحل مکران و منطقه چابهار مراجعه می‌کنند منطقه آزاد برای بحث اسکان و تامین دیگر امکانات موردنیاز هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار یادآور شد: توریسم، اکوتوریسم، پتروشیمی، فولاد، کشتی‌سازی، شیلات، کشاورزی و بسیاری موارد از جمله فرصت‌ های سرمایه‌گذاری در این منطقه است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل