جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در اوج اقتدار و سربلندی است

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 1/11/14 | تعداد بازید :624
در دومین روز از ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر، مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، معاونین و مدیران منطقه آزاد چابهار، فرماندار و مدیران شهر چابهار با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با حضور بر مزار شهدای گمنام در چابهار، ضمن تبریک فرار رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز باید برای ایرانی قوی با یکدیگر عهد ببندیم و سالروز ورود امامی را جشن بگیریم که استقامت کردن در مسیر درست، عزت، کرامت و خود باوری را به ما آموخت.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در اوج اقتدار و سربلندی است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین نیازهای امروز کشور و نسل جدید هست و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای توجه بیشتر به این مطالبه مقام معظم رهبری است.

وی گفت : باید از تمامی ظرفیت‌ها اطلاع رسانی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

بر پایه این گزارش در دومین روز از دهه مبارک فجر که روز انقلاب اسلامی شهیدان و‌ ایثارگران نام گذاری شده، با حضور امیر مقدم مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، فرماندار شهرستان چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی، گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه غبارروبی و عطرافشانی شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا و با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل