جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

پیام دعوت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 1/11/21 | تعداد بازید :899
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بیانیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تمامی تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی، کارکنان منطقه آزاد و همچنین مردم شریف چابهار برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار متن بیانیه سازمان منطقه آزاد چابهار بدین شرح است:

 

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَيَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ ﴿۴﴾

دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است، امسال چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که محکم‌تر و استوارتر از همیشه در برابر جبهه کفر و شرک و نفاق جهانی ایستاده‌ایم. 

امروز پرچمدار انقلاب، بزرگ‌مردی خردمند از جنس صلابت و مقاومت در مقابل استکبار است که با توکل بر خداوند تبارک تعالی و بر تبعیت از منویات امام­ خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در این برهه حساس از زمان راهبری می‌کند.

مجموعه مديران و مسئولين منطقه آزاد چابهار ضمن بزرگداشت دهه فجر و پيروزی انقلاب اسلامی در همراهی با ملت پرشور و مومن و انقلابی ايران اسلامي و مردم غيور و هميشه در صحنه چابهار بار ديگر با حضور باشكوه و انقلابی خود در راهپيمایی و تظاهرات يوم الله ٢٢بهمن با آرمان‌های امام خميني(ره) بیعت خواهند کرد و ثابت خواهند كرد كه تا همیشه تاریخ آرمان‌های امام راحل پايبند می‌مانند.

 

امیر مقدم 

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل