جدیرترین اخبار :
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار خبر داد:

پلمپ یک واحد پذیرایی در منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/01/08 | تعداد بازید :749
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از پلمپ رستوران یک واحد اقامتی در منطقه آزاد چابهار به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمدسعد موسایی باغستانی با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی تیم بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار گفت: امروز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه 1402 در پی بازدیدهای اعضای این تیم، رستوران یک واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشتی پلمپ شد.
وی بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی و صنفی از سوی تمامی واحدهای اقامتی و پذیرایی تأکید کرد و افزود: حفظ سلامت و به دنبال آن ایجاد فضایی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش از سفر به این منطقه، یکی از موضوعاتی است که به‌شدت از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر پیگیری و رصد می‌شود.
به گفته موسایی، اعضای تیم بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار متشکل از نمایندگان مدیریت‌های بازرسی و نظارت، بازرگانی، امور شهری، گردشگری و اداره کل‌های حراست و غذا، دارو و سلامت و نماینده جامعه بازاریان هستند که باهدف بهینه سازی خدمات به میهمانان و شهروندان تلاش می کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در پایان یادآور شد: این تیم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول بازرسی و رصد شکایات به ثبت رسیده در سامانه 124 است و تمامی مراکز اقامتی، پذیرایی، رفاهی، تفریحی و اصناف ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های صنفی خود هستند.
گفتنی است، منطقه آزاد چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران است که با داشتن سواحل زیبای مجاور دریای عمان و دیدنی‌های تاریخی و طبیعی بسیاری همچون قلعه تیس، کوه‌های مینیاتوری(مریخی)، تالاب صورتی، خلیج گواتر، تمساح پوزه‌کوتاه(گاندو) و ... جغرافیایی جذاب برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای نورزی است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل