جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار:

ارتقا خدمات اجتماعی در محلات کمتر برخوردار چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/02/11 | تعداد بازید :532
مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از ارائه خدمات کاهش آسیب با اختصاص یک دستگاه ون با تجهیزات کاهش آسیب و خدمات بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، مهدی آبروش با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و باهدف ارتقای خدمات در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مداخله زودهنگام جهت شناسایی بیماران نوپدید در اماکن پرخطر به ویژه در چهار پاتوق خط سیر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این دستگاه ون با تجهیزات پیشگیری و خدماتی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار در اختیار اداره بهزیستی با اجرای موسسه مردم‌ نهاد نبی اکرم قرار گرفته تا ضمن شناسایی بیماری‌های مزمن، با خدماتی همچون توزیع غذاهای گرم، ارائه ملزومات اولیه بهداشتی و پزشکی به توسعه بهداشت و سلامت ساکنان در بخش‌های حاشیه‌ای کمک کند.

به گفته آبروش، شناسایی معتادان پرخطر و ارایه برخی خدمات رایگان به این افراد نیز با کمک موسسه مردم‌نهاد نبی اکرم، می‌تواند ضمن پیشگیری از بیماری‌های مختلف در بین این افراد، به کنترل توسعه بیماری‌ها در بین خانواده‌ها منجر شود.

وی افزود: نیروهای موسسه نبی اکرم(ص)، روزانه به افراد نیازمند به سرپناه و علاقمند به ترک، در پاتوق های مرکز تجمع این افراد، خدمات درمانی تخصصی و مشاوره ای ارائه می دهند.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان متذکر شد: امیدواریم با افزایش حوزه خدمات عمومی و بهداشتی به کاهش آسیب‌های ناشی از بیماری‌های مزمن کمک کرده باشیم.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل