جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی روستای تیس

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/02/17 | تعداد بازید :562
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار از پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی روستای تیس و بهره برداری این پروژه تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالحکیم آصفی با اعلام این خبر گفت: با تکمیل این پروژه، روستای تیس تنها روستای بخش مرکزی شهر چابهار و محدوده منطقه آزاد است که به صورت ۱۰۰ درصدی دارای شبکه آب‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن تمامی 5 فاز این پروژه افزود: مراحل لوله گذاری به طول ۶۲ کیلومتر، نصب مخازن ۵۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعبی و خط انتقال بین این دو مخزن، تاسیسات مورد نیاز و ایستگاه پمپاژ این پروژه همگی تکمیل شده است.

به گفته آصفی، 5 درصد باقیمانده کار مربوط به تامین شیرآلات و حوضچه است که در حال انجام می باشد و 30 تا 45 روز آینده این پروژه آماده بهره برداری به صورت کامل از هر 5 فاز خواهد بود.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: در پروژه آبرسانی روستای تیس 3500 انشعاب به مردم روستا واگذار می شود که در حال حاضر از این تعداد 350 انشعاب واگذار شده و هیچ محدودیتی در این واگذاری وجود ندارد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان از پیگیری تامین آب فاز اول خبر داد و گفت: برآورد ما تامین ۱۰۰۰ مترمکعب آب برای مردم روستاست و امیدواریم با سرعت بخشی به این روند به زودی شاهد بهره مندی تمامی ساکنان روستای تیس از نعمت لوله کشی و تامین آب شرب شویم.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل