به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "حمیداله بلیده ای" افزود: راه اندازی این سامانه ها باهدف الکترونیکی نمودن فرآیندهای سازمان و تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به مشریان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: به زودی نرم افزار این سامانه ها یکپارچه سازی و زمینه ایجاد داشبورد مدیریتی را که نیاز مدیریت ارشد جهت رصد وضعیت سازمان است فراهم می شود.
مدیرفناوری و اطلاعات سازمان منطقه آزاد چابهار،گفت: سیستم مکاتبات فراگستر بدلیل کاربرپسند بودن و قابلیت گردش فرمها جایگزین اتوماسیون دیدگاه و سیستم یکپارچه راهکاران در حوزه های اداری مالی و پشتیبانی پیاده سازی شده که درهفته جاری اموزش پرسنل انجام خواهد شد.
رحیم بخش رامین افزود: پیشتر سامانه حقوقی و امور قراردادها و پرتال سرمایه گذاری نیز راه اندازی که در حال بهره برداری می باشند.
گفتنی است راه اندازی این سامانه ها در راستای دولت الکترونیک، تکریم به ارباب رجوع و کاهش زمان در ارایه خدمات در سازمان منطقه آزاد چابهار صورت می پذیرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..