جدیدترین اخبار :
  • بررسی نظام مسائل مناطق آزاد در نشست دبیر شورای‌عالی با هیأت رئیسه فراکسیون مناطق آزاد مجلس
  • مناطق آزاد، پشتوانه تاب آوری ملی در حوزه سلامت و غذا و دارو در بحران جنگ کشور
  • رفع مسدودی کارت بازرگانی بیش از 40 واحد تولیدی صادرات‌محور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • تاکید دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد بر تسریع در ترخیص کالا از گمرکات مناطق آزاد
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار؛

پیاده‌سازی و استقرار مدیریت کیفیت در منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/07/15 | تعداد بازید :2116
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با برگزاری فاز سوم دوره آموزشی ویژه پرسنل سازمان سیستم کیفیت فراگیر مبتنی بر استاندارد بین‌المللی ISO9001.2015 در منطقه آزاد چابهار پیاده‌سازی و مستقر می‌شود.

مجد محمدی در ادامه بیان کرد: این اهداف دقیقاً از اصلی‌ترین اهداف استقرار استاندارد ISO2009.2015 نیز می‌باشند که باید مدیریت شوند.

شایان‌ذکر است دنیای کنونی عصر مشتری مداری می‌باشد که همه سازمان‌ها و شرکت‌ها به دنبال جذب مشتری پایدار و وفادار می‌باشند که این امر مستلزم به الزامات مشتری می‌باشد و سازمان منطقه آزاد چابهار به‌واسطه ارتباط و همکاری با مشتریان متفاوت به‌خصوص مشتریانی از شرکت‌های خارجی جهت ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری نیازمند یک محرک و امتیاز است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل