جدیرترین اخبار :
  • پیام مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار
  • نبض اقتصاد ۵ تریلیون دلاری هند در چابهار می‌زند
  • بندر چابهار، اهرمی برای ایجاد یک انقلاب تجاری در منطقه
  • هند: چابهار مسیری امن، ارزان و سریع برای دسترسی به آسیای میانه است
  • نشریه دیپلمات: بندر راهبردی چابهار ایران به انقلاب تجاری در منطقه منجر می‌شود

بررسی راهکارهای پایش و نگه داشت سیستم مدیریت کیفیت سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/11/14 | تعداد بازید :902
در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، راهکارها و چالش‌های پیش روی سازمان در پایش و نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست دستاوردهای اعتباری نشان و گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ که در آبان ماه سال جاری پس از ممیزی سازمان توسط گروه ممیزان خارجی، اخذ گردیده است، اعم از توسعه فعالیت‌های اقتصادی سازمان و همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در فعالیت‌های اجرایی سازمان موردبحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه چالش‌های پیش روی سازمان به‌منظور نگهداشت و پایش این سیستم مطرح و راهکارهای مطلوب به جهت نیل به اهداف کیفی این سیستم بررسی گردید.

آموزش و توانمندسازی کارکنان به جهت آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و اصول استاندارد مذکور، تأکید شد و مقرر گردید تا با برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده و منظم برای کارشناسان هر یک از واحدهای سازمان، آموزش‌های مناسبی در این خصوص ارائه شود، تا ضمن ارتقاء سطح دانش عمومی سازمان، همگرایی در انجام فعالیت‌های سازمان نیز توسعه یابد.

شایان‌ذکر است گواهینامه استاندارد اخذشده تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر بوده و اعتبار آن طی دو سال آینده، توسط سازمان گواهی دهنده بین‌المللی، تحت ممیزی مراقبتی قرار خواهد گرفت.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل