سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در نظر دارد نسبت به فروش اسناد ارزیابی کیفی مناقصه پروژه ذیل اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت بعمل میآید جهت دریافت اسناد از روز سهشنبه مورخ 99/2/16 لغایت سهشنبه مورخ99/2/23 تا پایان وقت اداری ساعت 15:30 از طریق دبیرخانه سازمان اقدام نمایند.
ردیف |
موضوع مناقصه |
برآورد اولیه به ریال |
مهلت فروش اسناد |
آخرینمهلت تحویل اسناد |
تاریخ بازگشایی پاکات اسناد |
روز و ساعت بازگشایی پاکات |
1 |
ارزیابی کیفی مناقصه انجام امور خدمات بهرهبرداری و نگهداری تأسیسات زیربنایی منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار |
50.000.000.000 |
از مورخ 99/2/16 لغایت 99/2/23 |
99/3/6 |
99/3/7 |
چهارشنبه 15:30 |
نتیجه ارزیابی کیفی حداکثر ظرف مدت دو هفته از تاریخ بازگشایی اسناد از سوی کمیسیون معاملات اعلام و از شرکتهای واجد شرایط که حداقل امتیاز (65) ارزیابی کیفی را کسب نمایند جهت ورود به مناقصه دعوت بعمل میآید.
مناقصه گران میبایست در تاریخهای اعلامشده پاکات اسناد را به آدرس فوق تحویل داده و رسید دریافت نمایند.
* مناقصه گران میبایست دارای صلاحیت انجام کار بصورت توأمان در حداقل رتبه 7 رشته برق و تأسیسات از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا حداقل رتبه 5 از معاونت راهبردی ریاست جمهوری را دارا باشند.
* ضمناً جهت تحویل اسناد ارائه معرفینامه، تصویر اساسنامه به همراه آگهی روزنامه و آخرین تغییرات صاحبان امضاء مجاز شرکت، تصویر صفحات اول شناسنامه (در صورت داشتن شناسنامه جدید کپی صفحه دوم نیز ارائه شود) و کارت ملی اعضاء هیئتمدیره و تصویر رتبه الزامی میباشد.
مناقصه گران میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 35314314- 35312335 054 تماس حاصل فرمایند.
سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار