سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در نظر دارد نسبت به فروش اسناد تجدید مناقصات ذیل اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل میآید جهت دریافت اسناد از روز شنبه مورخ 1398/10/07 لغایت شنبه مورخ 1398/10/14 تا پایان وقت اداری ساعت 15:30 از طریق واحد دبیرخانه سازمان واقع در چابهار، ساختمان اداری شماره 2 اقدام نمایند.
ردیف |
موضوع مناقصات |
برآورد اولیه (به ریال) |
میزان سپرده (به ریال) |
مهلت فروش اسناد |
آخرینمهلت تحویل اسناد |
تاریخ بازگشایی پاکات اسناد |
روز و ساعت بازگشایی پاکات |
1 |
انجام خدمات جمعآوری، حمل و دفع فاضلاب پیکرههای مختلف منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار (نوبت سوم) |
16.046.370.000 |
802.318.500 |
07/10/ 98 لغایت 14/10/98 |
25/10/98 |
28/10/98 |
شنبه 15:30 |
2 |
خرید، حمل و تحویل صد دستگاه رایانه (و مونتاژ) سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار (نوبت دوم) |
7.000.000.000 |
350.000.000 |
07/10/ 98 لغایت 14/10/98 |
25/10/98 |
29/10/98 |
یکشنبه 15:30 |
مناقصهگران میبایست در تاریخهای اعلامشده پیشنهادهای خود را در پاکات در بسته و لاک و مهر شده به آدرس فوق تحویل داده و رسید دریافت نمایند.
مناقصهگران باید برای مناقصه ردیف اول سند مالکیت خودرو یا اجارهنامه قابلقبول تانکر حمل فاضلاب با مجموع ظرفیت هفتاد مترمکعب ارائه نمایند.
مناقصهگران باید برای مناقصه ردیف دوم حداقل رتبه شش از شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و ارائه رایانهای غیر main frame و شبکهای دادههای رایانهای و مخابراتی را ارائه نمایند.
ضمناً جهت دریافت اسناد ارائه معرفینامه، تصویر اساسنامه به همراه آگهی روزنامه و آخرین تغییرات صاحبان امضاء مجاز شرکت، تصویر صفحات اول شناسنامه (درصورت داشتن شناسنامه جدید کپی صفحه دوم نیز ارائه شود) و کارت ملی اعضاء هیئتمدیره و تصویر رتبه (مربوط به ردیف دوم) الزامی میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 35314314 054(خط ارتباطی ردیف اول) و 35312272-054 (خط ارتباطی ردیف دوم) تماس حاصل فرمایید.
سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.