/سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در نظر دارد نسبت به فروش اسناد ارزیابی کیفی مناقصات ذیل اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل میآید جهت دریافت اسناد از روز شنبه مورخ 98/12/18 لغایت یکشنبه مورخ 98/12/25 تا پایان وقت اداری ساعت 15:30 از طریق واحد دبیرخانه سازمان واقع در چابهار، ساختمان اداری شماره 2 اقدام نمایند./
ردیف |
موضوع مناقصه |
برآورد اولیه به ریال |
مهلت فروش اسناد |
آخرینمهلت تحویل اسناد |
تاریخ بازگشایی پاکات اسناد |
روز و ساعت بازگشایی پاکات |
1 |
ارزیابی کیفی مناقصه انجام فاز دوم بهسازی معابر منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار |
103.967.036.689 |
98/12/17 لغایت 98/12/25 |
99/01/16 |
99/01/18 |
دوشنبه 15:30 |
2 |
ارزیابی کیفی مناقصه احداث انبارهای سرپوشیده تراس A و C منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار |
246.061.257.665 |
98/12/17 لغایت 98/12/25 |
99/01/16 |
99/01/20 |
چهارشنبه 15:30 |
نتیجه ارزیابی کیفی حداکثر ظرف مدت دو هفته از تاریخ بازگشایی اسناد از سوی کمیسیون معاملات اعلام و از شرکتهای واجد شرایط که حداقل امتیاز (65) ارزیابی کیفی را کسب نمایند جهت ورود به مناقصه دعوت به عمل میآید.
مناقصهگران میبایست در تاریخهای اعلامشده پیشنهادهای خود را در پاکات دربسته و لاک و مهرشده به آدرس فوق تحویل داده و رسید دریافت نمایند.
(مناقصه گران میبایست برای مناقصه ردیف اول گواهی صلاحیت انجام کار در رشته ابنیه با حداقل رتبه 5 را از معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارائه نمایند.
(مناقصه گران میبایست برای مناقصه ردیف دوم گواهی صلاحیت انجام کار در رشته ابنیه با حداقل رتبه 4 را از معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارائه نمایند.
(ضمناً جهت دریافت اسناد ارائه معرفینامه، تصویر اساسنامه به همراه آگهی روزنامه و آخرین تغییرات صاحبان امضاء مجاز شرکت، تصویر صفحات اول شناسنامه (در صورت داشتن شناسنامه جدید کپی صفحه دوم نیز ارائه شود) و کارت ملی اعضاء هیئتمدیره و تصویر رتبه الزامی میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 35312326- 35312257- 35312335-054 تماس حاصل فرمایید.
سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار