جدیدترین اخبار :
  • مدیرعامل منطقه آزاد: پشتیبانی دولت، زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار شد
  • چابهار در مدار تعاملات بین‌المللی؛ تردد مستمر مسوولان کشورهای مختلف به بندر اقیانوسی ایران
  • چابهار در مرکز توجه کشورهای خارجی و تقویت دیپلماسی اقتصادی
  • پانزدهمین سالگرد شهدای تاسوعای حسینی برگزار شد
  • امضای تفاهم‌نامه منطقه آزاد چابهار و بانک کشاورزی
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار؛

پیاده‌سازی و استقرار مدیریت کیفیت در منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/07/15 | تعداد بازید :2320
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با برگزاری فاز سوم دوره آموزشی ویژه پرسنل سازمان سیستم کیفیت فراگیر مبتنی بر استاندارد بین‌المللی ISO9001.2015 در منطقه آزاد چابهار پیاده‌سازی و مستقر می‌شود.

مجد محمدی در ادامه بیان کرد: این اهداف دقیقاً از اصلی‌ترین اهداف استقرار استاندارد ISO2009.2015 نیز می‌باشند که باید مدیریت شوند.

شایان‌ذکر است دنیای کنونی عصر مشتری مداری می‌باشد که همه سازمان‌ها و شرکت‌ها به دنبال جذب مشتری پایدار و وفادار می‌باشند که این امر مستلزم به الزامات مشتری می‌باشد و سازمان منطقه آزاد چابهار به‌واسطه ارتباط و همکاری با مشتریان متفاوت به‌خصوص مشتریانی از شرکت‌های خارجی جهت ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری نیازمند یک محرک و امتیاز است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل