جدیرترین اخبار :
  • افزایش پرواز های هفتگی فرودگاه چابهار
  • پزشکیان: قرار است از کارشناسان بین المللی برای مشورت دعوت کنیم، به شما اختیارات خواهیم داد
  • قانون اخذ مالیات ارزش‌افزوده در مناطق آزاد، اصلاح می‌شود/ اجرای مولدسازی دارایی‌های دولت با برنامه‌ریزی جدید/ مناطق آزاد را به دوران اوج خود می‌رسانیم
  • حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در خبرگزاری فارس
  • ریگی: مطالعات کریدور ایران و افغانستان تکمیل شده است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

کاهش مراحل بروکراسی اداری توسعه سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/08/07 | تعداد بازید :623
امیر مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار کاهش بروکراسی و فرآیند اداری را موجب افزایش رضایتمندی عمومی دانست و اظهار داشت: لازم است مسیر مراجعات مردم به ادارات دولتی و انجام امور اداری تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ مقدم افزود: با نگاه مردمی شدن، می‌بایست مردم را در کنار خود داشته باشیم و مشکلات‌ایشان را حل نماییم، ما یک ابزار خیلی خوب داریم و آن همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در کنار سازمان می‌باشد.

وی تأکید کرد: ما در حوزه‌ی توسعه زیر ساخت‌ها قرار است یک کار تیمی بکنیم آن چه که سازمان باید به عنوان هدف اصلی خود سرلوحه قرار دهد، حرکت به سوی توسعه‌ی اقتصادی، ایجاد درآمد، رونق بخشی و جهانی شدن است و این کار به عنوان تصدیگری بر دوش سازمان است.

مدیرعامل سازمان تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی بروکراسی کاری در سازمان را که تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و در توان ما بود از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکردیم و از دویست و شصت و هفت فرآیند نمودار نارضایتی‌های مراجعین و ارباب رجوع‌ها صد و بیست و هفت فرآیند را کاهش دادیم.

وی همچنین گفت:‌یه سری از صف‌هایی که فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در آن گرفتار بودند مجاری اداری و بروکراسی بود که منجر به شکایت مردم می‌گردید، شناسایی کردیم تا از حضور‌ایشان در مراحل اداری کاسته شود.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همه‌ی همکاران من برای تسهیل فرآیند‌ها زحمت می‌کشند و قطعاً نیاز به کار داریم وی تأکید کرد: همه باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل