جدیدترین اخبار :
  • عزم مناطق آزاد کشور برای رفع موانع و یکسان‌سازی فرآیندها
  • برگزاری اولین جلسه کمیته درآمدهای پایدار سال ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار
  • سند همکاری مناطق آزاد ایران و بلاروس امضا شد
  • منطقه آزاد مینسک با مناطق آزاد ایران وارد همکاری می‌شود
  • بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از صنایع دانش بنیان مینسک

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1190
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل