جدیدترین اخبار :
  • اعضای هیئت مدیره سازمان‌های مناطق آزاد چابهار و دوغارون انتخاب شدند
  • پای تاجیکستان به چابهار و کریدور شمال-جنوب باز می‌شود
  • مقایسه عملکرد شاخص‌های ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۳ با مدت مشابه در سال ۱۴۰۲
  • مکران کجاست؟
  • سواحل مَکُران نیازمند زیرساخت‌های اینترنتی برای توسعه اقتصاد دریا محور است

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :650
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل