جدیدترین اخبار :
  • گام بلند مناطق آزاد برای ورود به بازارهای آفریقا
  • شفاف‌سازی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد درباره واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد به سرزمین اصلی
  • رشد 21 درصدی سرمایه‌گذاری داخلی در مناطق آزاد طی چهار ماه نخست 1404
  • گسترش صلح و همکاری‌های تجاری، اولویت ایران و کنیا
  • ایران پل ارتباطی شرق آفریقا وآسیای میانه است

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1166
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل