جدیدترین اخبار :
  • تحقق 80 درصدی سرمایه‌گذاری داخلی نسبت به هدفگذاری تعیین شده در 4 ماه نخست سال‌جاری در مناطق آزاد
  • استقرار گمرک ریمدان؛ گامی مهم در رفع موانع تجاری و مرزی
  • موقعیت راهبردی و ضرورت گسترش روابط تجاری ایران و کنیا
  • نخست‌وزیر روسیه: کریدور شمال‌-جنوب، راهبردی است/ تجارت با ایران تقویت می‌شود
  • گام بلند مناطق آزاد برای ورود به بازارهای آفریقا

استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/05/27 | تعداد بازید :3034
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار از استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان خبر داد و افزود: نخستین جلسه توجیهی استقرار این پروژه با حضور "محمد لاری لواسانی" مشاور طرح و جمعی از روسا و کارشناسان سازمان جهت انتخاب کمیته راهبری و استقرار مدیریت کیفیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "رحیم بخش رامین" ، افزود: این پروژه باهدف ایجاد نظام مدیریت و ارزیابی کیفیت سازمان بر مبنای الزامات و مفاهیم استاندارد بین‌المللی iso 9001:2015 آغاز شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل