سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در نظر دارد نسبت به فروش اسناد مناقصه ذیل اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت بعمل میآید جهت دریافت اسناد از مورخ 1399/08/01 لغایت 1399/08/10 تا پایان وقت اداری ساعت 15:30 از طریق دبیرخانه سازمان اقدام نمایند.
ردیف |
عنوان مناقصه |
برآورد اولیه به میلیون ریال |
مهلت فروش اسناد |
آخرینمهلت تحویل اسناد |
تاریخ بازگشایی پاکات اسناد |
روز و ساعت بازگشایی پاکات |
1 |
تهیه، حمل و نصب تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری |
38,000 |
1399/08/01 لغایت 1399/08/10 |
1399/08/20 |
1399/08/21 |
چهارشنبه ساعت: 15:30 |
قیمت اسناد و نحوه واریز وجه: مبلغ 1.000.000 (یکمیلیون) ریال بهحساب جاری 0200120062005 نزد بانک ملی بنام سازمان منطقه آزاد چابهار واریز گردد.
محل بازگشایی پاکات: دفتر معاونت توسعه مدیریت ساختمان شماره 2 سازمان.
محل فروش و تحویل اسناد: چابهار: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار -ساختمان اداری شماره 2 -واحد دبیرخانه
مناقصه گران میبایست در تاریخهای اعلامشده پاکات اسناد را به آدرس فوق تحویل داده و رسید دریافت نمایند.
*مناقصه گران میبایست دارای مجوز توان تولید علائم ترافیکی از سازمان راهداری و حملونقل جادهای وزارت راه و شهرسازی باشند.
*ضمناً جهت تحویل اسناد ارائه معرفینامه، تصویر اساسنامه به همراه آگهی روزنامه و آخرین تغییرات صاحبان امضاء مجاز شرکت، تصویر صفحات اول شناسنامه و کارت ملی اعضاء هیئتمدیره و تصویر رتبه *صلاحیت پیمانکاری و مجوز فعالیت از سازمان راهداری و حملونقل جادهای وزارت راه و شهرسازی) الزامی میباشد.
*به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در فراخوان واصل میشود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مناقصه گران میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 35312269- 35312335 054 تماس حاصل فرمایند.
سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار