جدیرترین اخبار :
  • علت تشکر کردن پزشکیان از رئیس جمهور قزاقستان در اولین تماس تلفنی چه بود؟
  • تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان‌های مناطق آزاد انجام می‌شود
  • اتصال قندهار به چابهار اولویت افغانستان است
  • انگیزه‌ حضور افغانستان در چابهار؛ مسیری بی‌نظیر برای دسترسی به آب‌های آزاد
  • کاهش واردات افغانستان از پاکستان؛ چابهار جایگزین می‌شود
مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار؛

راه‌اندازی سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/02/08 | تعداد بازید :4712
مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار از راه اندازی سامانه اینترنتی رسیدگی و پاسخگویی و نصب صندوق‌های دریافت انتقادات و پیشنهادات در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد.

مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: در راستای احترام به حقوق شهروندی و همچنین سیاست پاسخ‌گویی و تکریم ارباب‌رجوع، سامانه اینترنتی رسیدگی و پاسخگویی به آدرس cfzo.ir/form_5_create راه‌اندازی و صندوق‌های دریافت انتقادات و پیشنهادات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در محل ورودی ساختمان‌های اداری سازمان نصب گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار"عبدالرزاق تخش" افزود: سیستم پیام‌گیر صوتی با خط اختصاصی 35312225 جهت دریافت شکایات شهروندان و مراجعین در طول شبانه‌روز فعال می‌باشد.

تخش اظهار داشت: همچنین شهروندان و مخاطبان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود از حوزه‌های سازمان را به‌صورت مکتوب به صندوق‌های تعبیه‌شده در اماکن مختلف بیندازند.

شایان‌ذکر است این طرح باهدف بالا نگه‌داشتن سطح رضایت مراجعین، سرعت و دقت در ارائه خدمات به ارباب‌رجوع راه‌اندازی شده است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل