جدیدترین اخبار :
  • قوانین حمایتی از مناطق آزاد نباید دستخوش تفسیرها و اقدامات سلیقه‌ای شود
  • توافق تاریخی بین سازمان منطقه آزاد چابهار و شهرداری چابهار؛ گامی بلند به سوی توسعه یکپارچه
  • بازگشت به چرخه تولید احیای واحد تولیدی، شرکت توسعه بحار تجارت تولید کننده روغن و کنجاله
  • بررسی نظام مسائل مناطق آزاد در نشست دبیر شورای‌عالی با هیأت رئیسه فراکسیون مناطق آزاد مجلس
  • مناطق آزاد، پشتوانه تاب آوری ملی در حوزه سلامت و غذا و دارو در بحران جنگ کشور

منطقه آزاد چابهار در جمع استان ها و مناطق بدون شکایت در نوروز ۱۴۰۲

گردشگری | تاریخ خبر : 2/01/12 | تعداد بازید :1806
مصطفی فاطمی، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در جلسه‌ یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و دبیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ها برگزار شد: منطقه آزاد چابهار به همراه دو استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات نداشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار، سازمان با انجام اقدامات زیرساختی گسترده پیش از نوروز این منطقه را برای میزبانی شایسته از گردشگران آماده‌سازی کرده بود. 

افزایش مراکز خدماتی و رفاهی، ساخت کمپ پارک موقت، تأمین روشنایی و ساخت و بهسازی فضاهای بهداشتی بخشی از این اقدامات است. 

۲۴ ساعته کردن فعالیت نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و پاکبان، بهسازی سیما و منظر شهری در این منطقه، طراحی جشنواره‌ها و راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی و اجرای موسیقی‌های بومی به‌منظور آشناسازی میهمانان نوروزی با آداب‌ورسوم جامعه محلی، از دیگر تلاش‌های ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار درراستای میزبانی از گردشگرانی بوده که چابهار را به‌عنوان مقصد سفرهای تعطیلات عیدانه خود انتخاب کرده‌اند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل