جدیرترین اخبار :
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
تحقق مطالبه دیرینه مردم چابهار و کنارک؛

آغاز عملیات اجرایی خط دوم جاده چابهار- کنارک

اقتصادی | تاریخ خبر : 99/08/15 | تعداد بازید :1506
در راستای توسعه شبکه راهها و تحقق مطالبه دیرینه مردم چابهار و کنارک، امروز پانزدهم آبان‌ماه ۹۹ با مشارکت منطقه آزاد چابهار، سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت زیرساخت وزرات راه و شهرسازی، عملیات اجرایی خط دوم جاده چابهار- کنارک آغاز شد.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار عملیات اجرایی این مسیر با تصویب وزیر راه و شهرسازی طی تفاهم‌نامه‌ای بین منطقه آزاد چابهار، سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت زیرساخت وزرات راه و شهرسازی صورت می‌گیرد که ادامه آزاد راه بندر شهید بهشتی تا پلیس‌راه چابهار به‌طول ۱۸ کیلومتر است که طول آن تا کنارک در مجموع حدود ۶۵ کیلومتر می‌باشد.

باتوجه به تردد چشمگیر خودروهای سنگین و سواری در طول این مسیر، تکمیل خط دو بانده چابهار و کنارک باعث کاهش ترافیک و حوادث جاده‌ای و تصادفات می‌شود.

همچنین تاپایان سال جاری ۳۵ کیلومتر از محور کاروان به کنارک در غرب، ۱۵ کیلومتر از محور چابهار به پسابندر در شرق چابهار اجرایی و تا یک‌ماه آینده پروژه گواتر به کلانی نیز آغاز می‌شود.

شایان ذکراست کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه طی آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزادچابهار، نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار و شهردار بندر چابهار به زمین زده شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل