جدیرترین اخبار :
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛

ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی چابهار در آستانه نوروز

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 1/12/08 | تعداد بازید :671
مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار از تامین ۲۰۲ چشمه سرویس بهداشتی جدید و با استاندارهای روز با هدف ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی برای گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، اقبال صادقی با اشاره به آغاز اقداماتی جهت آمادگی این منطقه آزاد برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: در نخستین اقدام برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی، ۹۴ چشمه سرویس بهداشتی جدید با امکانات به روز در ۸ نقطه، جانمایی شده که تا پیش از پایان سال قابل بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این چشمه‌ها در مبادی ورودی شمالی و جنوبی، محدوده مجتمع‌های تجاری، پارک لیپار و محور مواصلاتی باغات گرمسیری چیکو و نارگیل جانمایی شده و در حال نصب است.

به گفته صادقی، ۱۸ چشمه پرتابل نیز با هدف افزایش رفاهیات گردشگران و شهروندان در نقاط ساحلی در حال نصب است.

رییس کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار همچنین از نصب ۴۰ دوش در محدوده مجتمع‌های تجاری و محل شناگاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد در محدوده مجتمع‌های تجاری، ۲۰ مورد ویژه آقایان و ۱۰ مورد ویژه بانوان در محل شناگاه در حال نصب است.

صادقی با اشاره به ۹۵ چشمه سرویس بهداشتی موجود که ۴۰ مورد آن در حال بازسازی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی، عدم اتصال این سرویس‌ها به شبکه آب و فاضلاب است که باعث می‌شود تامین آب مورد نیاز و تخلیه فاضلاب در ایام نوروز و به دلیل افزایش ظرفیت مصرف، با کندی صورت گیرد که در تلاش برای رفع این نقایص هستیم.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل