جدیرترین اخبار :
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
به مناسبت روز درختکاری انجام شد؛

غرس ۱۰۰۰ نهال در منطقه آزاد چابهار / توزیع ۲۰ هزار بوته گل‌های فصلی

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 1/12/15 | تعداد بازید :531
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از کاشت ۱۰۰۰ نهال هم‌زمان با روز درختکاری و به مناسبت هفته منابع طبیعی در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، امیر مقدم در مراسمی که به مناسبت روز درختکاری با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، مردم و دانش آموزان در پارک لیپار برگزار شد، ضمن تبریک این روز و اعیاد شعبانیه بیان داشت: کاشت درخت و تولید حیات، مبنایی برای فرح بخشی به فضای شهری و جامعه است.

وی همچنین کاشت درخت را عاملی برای تقویت روحیه همدلی دانست و افزود: کار و تلاش در چنین محیطی به بالا بردن روحیه همبستگی و افزایش انگیزه کمک می‌کند.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خوشبختانه این سازمان برای توسعه فضاهای رفاهی و پارک‌ها هیچ محدودیت مالی ندارد و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، در تلاش برای افزایش سرانه رفاهی و فضای سبز شهری است.

توزیع ۲۰ هزار بوته گل‌های فصلی

اقبال صادقی، مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در ادامه این مراسم یادآور شد: کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال و توزیع رایگان ۲۰ هزار نشا فصلی بین مردم منطقه، از برنامه‌های این مدیریت در راستای اشاعه فرهنگ درختکاری به مناسبت این روز و هفته منابع طبیعی است.

وی با اشاره به مجموعه گردشگری ۳۶ هکتاری پارک لیپار گفت: این پارک با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی به فضاهای تجاری و تفریحات دریایی، یکی از مجموعه‌های گردشگرپذیر چابهار است که فاز سوم آن به وسعت ۸۵۰۰ مترمربع در دست اجراست که به مناسبت ۱۵ اسفندماه، روز درختکاری، کشت نهال و تأمین فضای سبز انجام شد.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان از برگزاری جشن روز درختکاری در دو مدرسه چابهار خبر داد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ احترام به طبیعت در قالب مراسمی همچون روز درختکاری و کاشت نهال‌ها، به ساخت آینده‌ای سرسبز و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل