جدیرترین اخبار :
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
با حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور؛

مهدی آبروش رییس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی سیستان و بلوچستان شد

ورزشی | تاریخ خبر : 2/03/01 | تعداد بازید :620
مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهاربا حکمی از سوی ریاست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور به سمت رییس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، رضا شجیع، رییس فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور در حکمی، مهدی آبروش، مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار را به سمت رییس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.
با توجه به این مطلب که استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه منطقه آزاد چابهار و شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، کنارک از خط ساحلی وسیعی در حاشیه دریای عمان برخوردار است، توسعه ورزش‌های دریایی و ساحلی می‌تواند ظرفیت ارزنده‌ای برای معرفی توانمندی‌های این خطه بوده و به ارتقا صنعت گردشگری دریاپایه کمک کند.
رویکرد راهبردی سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص تکمیل زیرساخت‌ها، هم‌راستا با همین هدف برای رونق اقتصادی جامعه محلی و در سطح کلان، ریل‌گذاری برای محقق سازی شعار سال 1402 با حمایت از گردشگری دریایی و تولید محصولات دریامحور می‌باشد.

برگزاری نخستین مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی
بر همین اساس، مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار، روز یک‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه 1402 در مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی که به میزبانی منطقه آزاد کیش و به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حضور یافت.

در این جلسه سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی فرصت طلایی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سواحل شمال و جنوب کشور است.
گفتنی است، مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور، با دستور جلسه تصویب اساسنامه فدراسیون، عضویت در مجامع بین‌المللی، تصمیم‌گیری در رابطه با انتخابات بازرس قانونی، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، روز یک‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه 1402 در منطقه آزاد کیش برگزار شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل